dinsdag 23 juni 2009

Laatste bericht

Dit is bericht 300 en het tweede vandaag.

Met dit bericht rond ik mijn blogverhaal af. Met veel plezier heb ik deze blog gemaakt. Velen van jullie hebben me al gezegd, hoeveel plezier jullie aan deze blog beleefd hebben. Daar ben ik blij om. Ik dank iedere lezer van mijn blog en ook allen die reageerden, in de blog, per mail of op een andere manier. Verbondenheid is zo belangrijk en waardevol!

Donderdagvoormiddag breng ik de kopies voor het blogboek op de kopiedienst binnen. Ik denk dat ik een week later de boeken zal hebben. Wie een boek besteld heeft, zal het dus over zowat twee weken ontvangen.

Natuurlijk kan men ook later het blogboek nog bestellen.

Deze blog laat ik wel op het internet staan. Hoe lang? Kan ik nu echt niet zeggen.

Nog een groet en ik wens jou het aller-, allerbeste toe. Moge God jou overvloedig zegenen met zijn eigen vreugde, de grootste vreugde die voor mensen mogelijk is.

4 opmerkingen:

Lieve zei

rDag Eric,

Van harte dank voor het delen van "menselijke" en "goddelijke" ervaringen waar de kracht die kan uitgaan van verbondenheid zo levendig werd!Dank omdat ik doorheen jouw getuigenis een God van Liefde,Vreugde en hoop mocht ontmoeten : een God die zichtbare en tastbare Aanwezigheid werd !

Het ga je goed ! Sjaloom !
Lieve

Unknown zei

Dag Eric,

Bedankt voor je mooie blog. Het was heel boeiend om al je ervaringen te mogen volgen. We bellen zeker nog eens om je nieuwe woonst te komen bezoeken.

Groetjes,

Davy, Iris, Marlies, Jenna & Leni

Anoniem zei

dag Eric,

dank voor je mooie en leerrijke blog. We lazen het elke dag met veel plezier en toewijding.
Dank voor jouw indringende getuigenis van je maanden buiten België. We vinden het fijn dat je ondertussen goed geïnstalleerd bent en kan genieten van een aangename kamer en huis.
groeten
Veerle, Inge, Jan, Bert en Paul

roger en greet zei

Dag Eric,

Als vaste 'klanten' op je blog wensen wij je ook te bedankten voor de bijna dagelijkse rubriek. we zullen het een beetje missen... We zijn blij dat je je goed voelt in je nieuwe stek en je nieuwe opdracht. Vol enthousiasme en Goddelijke kracht mag je nu deze nieuwe opdracht aanvangen! We zijn blij voor jou!

Hartelijke groeten!